هتل هلیا کیش

آدرس : میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات

%1 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
31 - فروردین تا 01 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل هلیا کیش
اتاق سه تخته هتل هلیا کیش
اتاق هتل هلیا کیش
اتاق هتل هلیا کیش
حمام هتل هلیا کیش

درباره هتل

هتل هلیا کیش، ما بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ‌ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش واقع شده است. این هتل سه ستاره در سال 1385 احداث گردید و توانست با قیمت نسبتا مناسب و کیفیت بالا، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کند.  ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر
  • اینترنت در اتاق
  • اینترنت در لابی
  • صندوق امانات
  • سرویس فرنگی
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • چایخانه
  • نمازخانه
  • فضای سبز
  • سشوار
  • اتاق چمدان
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • صبحانه رایگان
  • صبحانه
  • هتل متوسط ( قیمت )
  • فقط صبحانه

رزرو اتاق در هتل هلیا کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته هلیا کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته هلیا کیش
2 نفر
1 شب
800,000
797,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته هلیا کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته هلیا کیش
3 نفر
1 شب
1,000,000
997,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 9 دقیقه با ماشین (6.3 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 10 دقیقه با ماشین (6.6 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 20 دقیقه با ماشین (13.1 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.0 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 39 دقیقه پیاده روی (3.5 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (2.8 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 11 دقیقه با ماشین (7.1 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 9 دقیقه با ماشین (5.7 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 9 دقیقه با ماشین (5.6 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 11 دقیقه با ماشین (7.0 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل هلیا کیش، ما بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ‌ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش واقع شده است. این هتل سه ستاره در سال 1385 احداث گردید و توانست با قیمت نسبتا مناسب و کیفیت بالا، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کند. 

هتل هلیا کیش با نمای بسیار زیبا ابتدا هر فردی را برای مراجعه به آن ترغیب می کند. لابی هتل نیز با مبلمان راحتی و فضای شیک به همراه امکانات مجهز بهترین مکان برای لحظاتی استراحت و یا گفت و گو با یکدیگر می باشد. اگر قصد اقامت در هتلی زیبا و کیفیت مناسب را داریدف تا انتهای مطلب با ما همراه شوید. 

هتل هلیا کیش و اتاق هایی تمیز

هتل هلیا کیش حدود 61 باب اتاق را تنها در 2 طبقه ساختمانی ایجاد کرده است. اتاق ‌های این هتل شامل دو تخته، سه، چهار و سوئیت یک خواب (پنج تخته) می شوند که نسبتا تنوع را در آن ها ایجاد کرده اند. اگر به همراه خانواده و یا عزیزان به کیش سفر کرده باشید، اتاق های این هتل می تواند پیشنهادی مناسب به عنوان اقامتگاه شما محسوب شود. 

تمامی اتاق‌های هتل هلیا کیش دارای تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می‌باشند. همچنین سرویس‌های حمام داخل اتاق‌ها با کابین دوش‌های زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل نیز ایجاد شده است که می تواند خستگی طول راه را از بدنش شما بیرون کند. تخت های راحت، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی و ... همگی آسایش و راحتی شما مهمانان ارجند را تضمین می کند. 

رستوران با ظرفیت بالا در هتل هلیا کیش

در هتل 3 ستاره هلیا کیش یک رستوران با نورپردازی زیبا وجود دارد که صبحانه را به صورت منوی بوفه کامل ارائه می دهد و در وعده نهار غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی پخت می‌کند. علاوه بر این هتل هلیا یک چایخانه سنتی به نام سارا دارد که با چایی و انواع قلیان به استقبال مهمانانش در جزیره کیش می‌رود.

از ورودی هتل هلیا کیش که به داخل بروید؛ محوطه‌ای سبز را پیش رو دارید که با نیمکت‌ها و میز و صندلی‌های چوبی و نیز آب‌نماهایی زیبا مزین شده. محیطی دل‌انگیز که برای داشتن یک عصر خوب و یک صبح بانشاط بسیار مناسب است. شما می‌توانید در این فضا از سرویس کافی شاپ استفاده کنید و یک گپ صمیمی و دوستانه باهمراهانتان داشته باشید.

امکانات هتل هلیا کیش، دلیلی بر کیفیت بالای این هتل

هتل هلیا کیش دارای امکاناتی می باشد که به این هتل را تبدیل به یک هتل با کیفیت کرده است. از جمله امکانات این هتل می توان به تاکسی سرویس، نمازخانه، لابی مجهز، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات و .... اشاره نمود. بی شک با اقامت در هتل هلیا مشهد رفاه شما عزیزان نیز تضمین می شود.

آیا هتل هلیا کیش هتلی درجه یک است؟

هتل هلیا کیش اگرچه هتلی با کیفیت در لیست هتل های سه ستاره می باشد اما نمی توان گفت این هتل کیش، درجه یک و بی عیب است.

1 شب اقامت در هتل هلیا کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

برای هر شب اقامت در هتل هلیا کیش هزینه ای بالغ بر 1 میلیون تومان تا 1 میلیون 300 هزار تومان را می بایستی در نظر بگیرید که با توجه به نوع اتاق، هزینه برآورد می شود.

آیا ویژگی خاصی در هتل هلیا کیش وجود دارد؟

هتل هلیا کیش به عنوان یک هتل سه ستاره دارای ویژگی خاصی نمی باشد اما با توجه به عنوان 3 ستاره، امکاناتی ایده آل را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد.

هتل هلیا کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل هلیا کیش در میدان ساحل، یکی از پر تردد ترین میدان های جزیره کیش واقع شده است که این نشانگر موقعیت مکانی مناسب هتل و دلیل محبوبیت آن می باشد.

خدمات ارائه شده در هتل هلیا کیش چیست؟

در هتل هلیا کیش همانند هتل های چهار ستاره معمولی خدمات مطلوبی ارائه می شود؛ به عنوان مثال این هتل مقرون به صرفه کیش دارای ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، خدمات روم سرویس و ... است.

آیا اتاق های لوکس در هتل هلیا کیش وجود دارد؟

هتل 3 ستاره هلیا کیش دارای اتاق های لوکسی نیست و قیمت اتاق در این هتل تنها به دلیل ظرفیت آن متغیر خواهد بود. البته برای انتخاب هتل با تنوع اتاقی بالا، می توانید هتل آبادگران کیش را رزرو نمایید.

هتل هلیا کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل هلیا کیش با امکانات ایده آل تمامی انتظارات مهمانان را از اقامت در این هتل بر طرف خواهد کرد. اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت رایگان و ... از جمله امکانات این هتل کیش می باشند.

دسترسی هتل هلیا کیش به اماکن مهم چگونه است؟

هتل هلیا کیش درست در رو به روی بازار دیپلمات قرار دارد و علاوه بر آن به بسیاری از اماکن مهم در جزیره مانند بیمارستان کیش و فرودگاه کیش نیز دسترسی آسانی دارد.

هتل هلیا کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

هتل هلیا کیش در ساعت 14:00 عصر اتاق مهمانان را تحویل داده و راس ساعت 12:00 نیز تحویل می گیرد، در صورت نیاز بیشتر به اتاق هزینه یک روز کامل را می بایستی پرداخت کنید.

آیا می توان هتل لیلیوم کیش را با دیگر کیش مقایسه کرد؟

مقایسه هتل هلیا کیش با هتل های 4 ستاره کیش کاری بیهوده است، اما برای مقایسه این هتل کیش و هتل شایلی کیش می توانید به اطلاعات هر 2 هتل مراجعه و پس از مقایسه نسبت رزرو هتل اقدام کنید.

آیا هتل هلیا کیش قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

خیر این هتل کیش هم مانند دیگر هتل ها باید فعالیت خود را زیر نظر صنف هتلداری ادامه دهد. اما در صورت کنسلی سفر توسط مسافر، هتل این اجازه را دارد تا 72 ساعت قبل ورود میهمان، هزینه 1 شب اقامت از هزینه پرداختی را کسر و ما بقی پول را به مسافر پس دهد.

رزرو هتل هلیا کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد

نظرات هتل هلیا کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 5 از 5
کیفیت غذا 4.5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.9 از 5
عالی 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
1 شب تاریخ درج نظر : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام خدمته اعضای محترم کیشلندیار من در این هتل به مدت 1 شب با دوستان خود اقامت داشتم و واقعا تو همون 24 ساعت به اندازه کل هتل های قبل بهتر بود از نظر برخورد مدیریت هتل از نظر برخورد کادر پرسنلی هتل از لحاظ کیفیت غذا و همچنین استقبال آخرش بسیار عالی بود پیشنهاد میکنم حتما این هتل رو جزوه اولویت خودتون قرار بدید.

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020