هتل آریان کیش

آدرس : میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر

%1 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
28 - فروردین تا 29 - فروردین 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل آریان کیش
لابی هتل آریان کیش
سالن همایش هتل آریان کیش
بوفه هتل آریان کیش
سرویس بهداشتی هتل آریان کیش

درباره هتل

هتل آریان کیش یکی از هتل های با تجربه و قدیمی در رده هتل های چهار ستاره کیش است که با سابقه درخشان از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل اگرچه ساختمانی قدیمی دارد، اما با این حال می توان آن را از هتل های لوکس دانست که دارای فضای زیبا و چشم گیر می باشد. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • سرویس فرنگی
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر
  • اینترنت در اتاق
  • اینترنت در لابی
  • صندوق امانات
  • اینترنت با سرعت بالا
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • خدمات خشک شویی (لاندری)
  • نمازخانه
  • فضای سبز
  • سشوار
  • اتاق چمدان
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • صبحانه رایگان
  • صبحانه
  • هتل متوسط ( قیمت )
  • فقط صبحانه

رزرو اتاق در هتل آریان کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته لوکس آریان کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته لوکس آریان کیش
2 نفر
1 شب
1,000,000
997,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته لوکس آریان کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته لوکس آریان کیش
3 نفر
1 شب
1,350,000
1,347,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 10 دقیقه با ماشین (6.8 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 10 دقیقه با ماشین (7.2 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 20 دقیقه با ماشین (13.7 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.3 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 52 دقیقه پیاده روی (3.7 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (3.1 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 11 دقیقه با ماشین (7.6 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 8 دقیقه با ماشین (5.1 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 8 دقیقه با ماشین (5.1 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 11 دقیقه با ماشین (7.5 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل آریان کیش یکی از هتل های با تجربه و قدیمی در رده هتل های چهار ستاره کیش است که با سابقه درخشان از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل اگرچه ساختمانی قدیمی دارد، اما با این حال می توان آن را از هتل های لوکس دانست که دارای فضای زیبا و چشم گیر می باشد.

هتل آریان کیش دارای لابی با شکوه و چشم گیری است که در همان ابتدای ورود به این هتل شما را برای لحظه ای خیره خواهد کرد. مبلمان راحتی برای نشیمن مهمانان، طراحی مجلل، نورپزداری عالی، تمامی عواملی هستند که در کنار امکانات مجهز، فضای عالی را برای انتظار و استراحت مهمانان فراهم می کنند.

اتاق های هتل آریان کیش، فضای زیبا با ساختار قدیمی ساز

هتل آریان در کیش دارای 67 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد که در 3 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. این اتاق ها اگرچه دارای طراحی مدرن و خاصی نمی باشند، اما با متراژ نسبتا بالا و فضای دلباز می توانند حس دلنشین را هنگام استراحت به شما عزیزان منقل کنند. 
همانطور که گفته شد هتل 4 ستاره آریان کیش هتل قدیمی ساز می باشد و البته تا کنون نیز مورد بازسازی قرار نگرفته است. از این رو فضای اتاق ها تا حدودی ساختار قدیمی را به چشم می کشند. از جمله امکانات در اتاق ها هتل آریان کیش می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون صفحه تخت، حمام، سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود. 

فضای زیبای رستوران هتل آریان کیش، بهترین مکان برای صرف غذا

هتل آریان کیش در فضای خود یک رستوران را ایجاد کرده است که ظرفیتی بالغ بر 120 نفر را پاسخگو می باشد. این رستوران در قسمت لابی هتل قرار دارد و با منوی متنو, شما را برای صرف غذا در آن وسوسه می کند. شما می توانید در وعده های صبحانه، ناهار و شام به رستوران هتل مراجعه نمایید و صرف غذاهای با کیفیت نهایت لذت را ببرید.

در منوی غذایی رستوران هتل آریان کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود سرو می شود. تمامی این غذاها به سالم ترین حالت ممکن با مواد اولیه تازه و یا کیفیت توسط سرآشپزان حرفه ای سرو شده اند که طعمی خوش را به همراه خواهند داشت. قطعا چیدمان فضا و غذاهای منو می تواند رضایت شما و عزیزان محترم را جلب کند. 

آیا در هتل آریان کیش امکانات ویژه ای وجود دارد؟

می توان گفت تنها ضعف هتل آریان کیش نبود امکانات ویژه در این هتل می باشد. زیرا تمامی امکانات رفاهی و خدمات دهی عالی در این هتل به طور کامل ایجاد شده است که می تواند رفاه و آسایش مهمانان را تضمین کند. البته شما می توانید هنگام اوقات فراغت بی برنامه به سالن بیلیارد و یا کافی شاپ دنج هتل مراجعه نمایید. 

در هتل آریان کیش امکانات و خدماتی مانند تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، آسانسورف نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، لاندری، پارکینگ و ... وجود دارد. با وجود این امکانات شما می توانید با خیالی آسوده در این هتل منتخب اقامت خاطره انگیز داشته باشید.

آیا هتل آریان کیش هتلی خوب است؟

هتل آریان کیش از هتل های 4 ستاره قیمت مناسب کیش است که رو به روی پارک شهر قرار گرفته است. این هتل کیش با این که قدیمی ساز است اماهمچنان از ظاهری زیبا برخوردار می باشد.

1 شب اقامت در هتل آریان کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آریان کیش از 600.000 تومان شروع و تا 800.000 تومان ادامه می یابد.این هزینه منصفانه باعث شده تا این هتل کیش یکی از محوب ترین هتل ها باشد.

آیا ویژگی خاصی در هتل آریان کیش وجود دارد؟

هتل آریان کیش متاسفانه دارای ویژگی خاصی نمی باشد چون یک هتل قدیمی سازبوده و از امکانات مدرن برخوردار نیست. از این رو می توانید هتل سورینت صدف کیش را انتخاب کنید که هم ساختمانی مدرن تر دارد و هم خدمات بیشتری را به نسبت هتل آریان کیش ارائه می دهد.

هتل آریان کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیر کبیر قرار گرفته و در مقابل پارک شهر کیش قرار دارد. دسترسی به بازارهای کیش مانند مروارید و ونوس کیش، از دیگر ویژگی های این هتل کیش محسوب می شود.

خدمات ارائه شده در هتل آریان کیش چیست؟

هتل آریان کیش خدمات بسیار خوبی همچون اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات دربان، تاکسی سرویس، روم سرویس، پذیرش 254 ساعته و خدمات لاندری را به میهمانان مقیم در هتل خود ارائه می دهد.

آیا اتاق های لوکس در هتل آریان کیش وجود دارد؟

هتل آریان کیش تنها چند اتاق دارد که شامل 2 تخته، 3 تخته معمولی و 3 تخته لوکس می شود که قیمت هر یک از این اتاق ها متفاوت می باشد. اما گران ترین اتاق و لوکس ترین اتاق این هتل کیش همان 3 تخته لوکس است.

هتل آریان کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل آریان کیش دارای امکانات بسیار محدودی است که از جمله آن ها می توان به اسانسور، لابی، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ،و ... اشاره کرد. اینترنت هم به صورت رایگان در دسترس میهمانان می باشد.

دسترسی هتل آریان کیش به اماکن مهم چگونه است؟

هتل آریان کیش تا اماکن مهمی همچون بیمارستان کیش 11 دقیقه و تا فرودگاه کیش 14 دقیقه با خودرو فاصله دارد. دسترسی به بازارهای مریم کیش و ونوس کیش هم از دیگر مزیت های این هتل کیش به شمار می رود.

هتل آریان کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

هتل آریان کیش همانند دیگر هتل های کیش در ساعت 14 عصر اتاق را به گردشگران تور لحظه آخری کیش تحویل می دهد و در ساعت 12 ظهر از آنان پس می گیرد.لازم به ذکر است این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های ایران و جهان صدق می کند.

آیا می توان هتل آریان کیش را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

اگر بخواهیم هتل آریان کیش را با هتل های 5 ستاره مقایسه کنیم کاری بسیار بیهوده انجام داده ایم. اما هتل لیلیوم کیش که یک هتل 4 ستاره با کیفیت است قابل مقایسه با این هتل کیش می باشد.

آیا هتل آریان کیش قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

خیر، هتل آریان کیش هم مانند یگر هتل ها وظیفه دارد طبق قوانین صنف هتلداران فعالیت کند، البته قوانین کنسلی این اجازه را به هتل می دهد تا در صورت کنسلی سف هزینه 1 شب اقامت کسر، و مابقی هزینه پرداختی، عودت داده شود.

رزرو هتل آریان کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد

نظرات هتل آریان کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 5 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
5 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
5 شب تاریخ درج نظر : ۱۹ مهر ۱۴۰۱
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

در حد هزینه ای که میکنید هتل خوبی هست ، دسترسی خوبی هم داره ، یه هتل قدیمی که کم کم داره بازسازی میکنه ،هتل دو بخش قدیم و بازسازی جدید دارد،قسمت بازسازی شده،خوبه

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020