هتل ایران کیش

آدرس : میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

%1 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
31 - فروردین تا 01 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
لابی هتل ایران کیش
کافی شاپ هتل ایران کیش
اتاق هتل ایران کیش
رستوران هتل ایران کیش
رستوران هتل ایران کیش

درباره هتل

هتل ایران کیش یکی از هتل های پنج ستاره عالی در جزیره کیش می باشد که همواره مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد. این هتل مطابق با عنوان پنج ستاره، امکانات بی نظیری را در خود ایجاد کرده و سبب شده تا هر فردی رضایت کامل را از اقامت در آن به دست آورد. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • استخر
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • پارکینگ در هتل
  • اینترنت در اتاق
  • صندوق امانات
  • سونا
  • اینترنت در لابی
  • سرویس فرنگی
  • مناسب معلولین
  • سالن همایش
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • خدمات خشک شویی (لاندری)
  • تازه تاسیس
  • سشوار
  • صندوق امانات در لابی
  • نمازخانه
  • مینی بار
  • فضای سبز
  • تلویزیون ال سی دی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • صبحانه رایگان
  • فقط صبحانه

رزرو اتاق در هتل ایران کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته دبل ایران کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته دبل ایران کیش
2 نفر
1 شب
1,400,000
1,397,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته ایران کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته ایران کیش
3 نفر
1 شب
1,700,000
1,697,000 تومان
جزئیات قیمت
دو تخته VIP ایران کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته VIP ایران کیش
2 نفر
1 شب
1,700,000
1,697,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته VIP ایران کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته VIP ایران کیش
3 نفر
1 شب
2,000,000
1,997,000 تومان
جزئیات قیمت
سوئیت یک خوابه چهار نفره ایران کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سوئیت یک خوابه چهار نفره ایران کیش
4 نفر
1 شب
2,800,000
2,797,000 تومان
جزئیات قیمت
سوئیت یک خوابه چهار نفره VIP ایران کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سوئیت یک خوابه چهار نفره VIP ایران کیش
4 نفر
1 شب
3,200,000
3,197,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 10 دقیقه با ماشین (6.6 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 11 دقیقه با ماشین (7.0 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 20 دقیقه با ماشین (13.5 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.1 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 52 دقیقه پیاده روی (3.5 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (2.9 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 12 دقیقه با ماشین (7.5 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 8 دقیقه با ماشین (5.5 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 8 دقیقه با ماشین (5.4 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 11 دقیقه با ماشین (7.3 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل ایران کیش یکی از هتل های پنج ستاره عالی در جزیره کیش می باشد که همواره مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد. این هتل مطابق با عنوان پنج ستاره، امکانات بی نظیری را در خود ایجاد کرده و سبب شده تا هر فردی رضایت کامل را از اقامت در آن به دست آورد.

هتل ایران کیش با نمای بیرونی بسیار زیبا هر فردی را ترغیب می کند تا اقامت در آن را حتی برای زمان کوتاه تجربه کند. این هتل در سال 1393 مورد بهره برداری قرار گرفت و پا به عرصه هتل داری در جزیره بی نظیر کیش نهاد. ما در این مطلب سعی داریم تا تمامی اطلاعات لازمه را درباره این هتل به شما معرفی کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه شوید تا بتوانید انتخابی مطمعن را برای اقامت در جزیره کیش انجام دهید.

هتل ایران کیش دارای یک لابی با تجهزیات ویژه و عالی می باشد. قطعا در همان ابتدای ورود به این هتل با دیدن لابی آن رضایت و خشنودی را از انتخاب خود حس می کنید. مهمانان می توانند در این لابی به استراحت و یا گفت و گو با یگدیکر بپردازند و از فضای آن نیز لذت کافی را کسب کنند.

اتاق های هتل ایران کیش

هتل درجه یک ایران کیش دارای 128 باب اتاق و سوئیت می باشد. این هتل با ایجاد تنوع عالی در واحد های اقامتی خود این امکان را برای مهمانان فراهم کرده تا بتوانند با توجه به سلیقه و نیاز خود اتاق مد نظر را رزرو کنند. بنابراین اگر این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کرده اید، از هر نظر خیال شما راحت خواهد بود.

اتاق های هتل پنج ستاره ایران کیش با امکانات عالی و تنوع بالا ضیافت یک اقامت فوق العاده و به یاد ماندنی را برای شما فراهم می کنند. زوج های جوان می توانند با انتخاب اتاق های دو تخته در این هتل یک خاطره به یادماندنی را از اقامت در جزیزه کیش به یادگار گذارند. همچنین اگر به صورت خانوادگی به این هتل مراجعه کرده اید، اقامت در سوئیت های مجهز هتل می تواند انتخابی مناسب برای شما به حساب آید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل ایران در کیش امکانات رفاهی را به طور کامل در اختیار مهمانان قرار می دهند. البته در برخی از واحد های اقامتی این هتل با توجه به فضا و نوع اتاق امکانات بیشتری قرار دارد که مطابق با همین امکانات قیمت آن ها نیز بالا خواهد رفت. با وجود این امکانات در اتاق های این هتل شما می توانید بدون هیچگونه نیاز و یا نارضایتی استراحتی دلنشین را در کنار خانواده و عزیزان سپری کنید.

از جمله امکانات در اتاق های هتل دوست داشتنی ایران کیش می توان به هتل سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن، حمام اختصاصی، ملزومات شخصی بهداشتی، آباژور، مبلمان، وان جکوزی، مینی بار، یخچال و ... اشاره کرد. البته ناگفته نماند که تمامی نظافت های لازمه بعد از خروج هر مهمان از هتل انجام می شود و به بهترین شکل در اختیار مهمانان بعدی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است برخی از اتاق ها و سوئیت های هتل ایران کیش دارای چشم انداز رو به دریا نیز می باشند. تصور کنید در هنگام استراحت صدای گوش نواز موج دریا و آرامش آن را حس می کنید. قطعا لذتی وصف نشدنی در شما الغا می شود که هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

امکانات هتل ایران کیش

هتل دیدنی ایران کیش امکانات بسیار عالی را که در خور یک هتل پنج ستاره به مهمانان خود ارائه می دهد. مدیریت این هتل با در نظر گیری تمامی نیاز های مهمانان خود رضایت آنان را تضمین می کند. می توان گفت امکانات در این هتل همانند هتل های پنج ستاره شامل امکانات اصلی و امکانات ویژه می شوند.

در هتل ایران کیش امکانات اصلی برای رفاه هر چه بیشتر مهمانان به بهترین شکل ارائه می شود. اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات خشک شویی و لاندری، نمازخانه، فضای سبز برای قدم زدن، خدمات روم سرویس، تاکسی سرویس، شاتل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و ... از جمله این امکانات می باشند که در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت.

امکانات و خدمات برای معلولین در هتل ایران کیش نیز به شما و این نوع همراهان گرامی کمک می کن تا راحت ترین اقامت را سپری کنید. وجود تمامی این امکانات یکی از دلایل بسیار مهم برای محبوبیت این هتل شده است؛ به گونه ای اکثر مهمانان با رضایت کامل این هتل را ترک خواهند کرد.

مجموعه آبی

مجموعه آبی هتل ایران کیش یکی از امکانات ویژه در این هتل محسوب می شود. این مجموعه علاوه بر یک استخر بزرگ و پاکیزه دارای بخش های متعددی می باشد که مهمانان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. از جمله این بخش ها می توان به سونا، جکوزی، استخر کودک و سالن ماساژ اشاره کرد.

سالن همایش

سالن همایش و کنفرانس هتل ایران کیش نیز یکی دیگر از امکانات ویژه ای است که مهمانان می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند. شما می توانید  برای برگزاری ضیافت هایی نظیر همایش، کنفرانس، اجتماعات خانوادگی و...  به راحتی از این سالن با تجهیزات پیشرفته استفاده کنید.

رستوران

رستوران هتل خاص ایران کیش همیشه آماده پذیرای از مهمانان مقیم در این هتل می باشد. در منوی این رستوران غذاهای متنوع عالی سرو می شود که طعم بی نظیر آن ها شما را مجذوب خود می کند. شما می تواند با توجه به هر سلیقه و ذائقه ای غذاهای مورد علاقه خود را در این رستوران صرف کنید.

رستوران هتل ایران کیش مکانی عالی برای صرف غذا در این هتل محسوب می شود. مهمانان می توانند در وعده های صبحانه، ناهار و شام از غذاهای فوق العاده این رستوران استفاده کنند. تمامی غذاها در این رستوران توسط سرآشپزان حرفه ای با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ می گردد که رضایت شما را جلب خواهند کرد.

رستوران هتل ایران کیش همچنین علاوه بر سرو بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی، دارای یک فضای بسیار شیک و عالی نیز می باشد. شما می توانید در هنگام میل غذا از نمای این رستوران لذت ببرید. صرف غذایی با طعم و تزئینات عالی در یک مکان بسیار زیبا، قطعا حسی خوشایند را برای شما و عزیزانتان رقم می زند.

کافی شاپ هتل

کافی شاپ هتل ایران یک مکان دنج و آرامبخش در این هتل می باشد. این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های خنک و گرم، دسرهای لذیذ و ... پذیرایی فوق العاده از شما عزیزان به عمل می آورد. اگر به دنبال یک مکان برای گذراندن اوقات فراغت در فضایی آرام هستید مراجعه به این کافی شاپ می تواند کمک بسزایی به شما کند.

کافی شاپ این هتل کیش علاوه بر این با پخش موزیک های دلنشین و گوش نواز حسی خوشایند را در هنگام میل عصرانه های سبک به شما منتقل می کند. همچنین شما می توانید ضیافت های کوچک مانند جشن تولد و یا قرار های دوستانه خود را در این کافی شاپ برگزار کنید.

مقایسه هتل ایران کیش با دیگر هتل های محبوب در جزیره

هتل ایران کیش همواره به دلیل محبوبیتی که در بین گردشگران پیدا کرده است، مورد مقایسه با هتل های محبوب در جزیره قرار می گیرد. هتل ترنج کیش بهترین هتل جزیره زیبای کیش محسوب می شود که گردشگران در مرحله اول این هتل را برای مقایسه با هتل های پنج ستاره انتخاب می کنند.

هتل ایران کیش اگرچه همانند هتل ترنج کیش عنوان پنج ستاره را به خود اختصاص داده، اما با این وجود هم رده ی هتل ترنج نخواهد بود. با توجه به برتری هتل ترنج، قیمت آن نیز بالا تر می باشد. همین امر باعث شده تا اکثر گردشگرانی که به موضوع هزینه اهمیت بالایی می دهند، هتل ایران کیش را در اولویت هتل ترنج قرار دهند.

ما در این بخش از مقاله به مقایسه هتل ایران کیش با دیگر هتل هایی نظیر هتل فلامینگو کیش و ارم خواهیم پرداخت. هتل فلامینگو و هتل ارم کیش از هتل های چهار ستاره در جزیره می باشند که در همان نگاه اول متوجه تفاوت آن ها با هتل ایران خواهید شد. مسلما هتل ایران کیش با توجه به پنج ستاره بودن امکانات بی نظیر تری را دارا می باشد که باعث قیمت بالا تر آن نیز شده است.

آیا هتل ایران کیش برای اقامت مناسب است؟

هتل ایران کیش از جمله هتل های کیش است که 5 ستاره بوده و برای گردشگران تور کیش لحظه آخری می تواند گزینه ای عالی باشد. این هتل کیش از نظر کیفیت و خدمات ایده آل می باشد.

1 شب اقامت در هتل ایران کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل ایران کیش برای رزرو هزینه ای معقول داشته و قیمت این هتل برای هر شب اقامت از شبی 500 هزار تومان شروع می شود که با توجه به نوع اتاق قابل تغییر خواهد بود.

آیا ویژگی خاصی در این هتل کیش وجود دارد؟

هتل ایران کیش دارای ویژگی خاصی همچون معماری زیبا می باشد که چشمن هر کسی را در بدو ورود خیره می کند. البته هتل آسمان کیش شاخص ترین هتل کیش است که هنوز به بهره برداری نرسیده است.

این هتل کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

آدرس هتل 5 ستاره ایران کیش در میدان امیر کبیر، بلوار خلیج فارس قرار گرفته و از آرامشی وصف نشدنی برخوردار است. دسترسی به اسکله تفریحی کیش و دیگر مکان های تفریحی جزیره از مزیت های اقامت در این هتل کیش می باشد.

این هتل کیش چه خدمات و امکاناتی ارائه می دهد؟

هتل ایران کیش در ارائه امکانات و خدمات مناسب برای میهمانان خود هیچ کوتاهی نمی کند. امکانات این هتل از قبیل استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سالن همایش، امکانات ویژه معلولین، پارکینگ، نماز خانه، فضای سبز، لاندری، آسانسور، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و ... می باشد. خدمات هتل ایران کیش از جمله پذیرش 24 ساعته، روم سرویس 24 ساعته، نظافت روزانه، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر سی آی پی، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، مینی بار، میز گردشگری جهت ارائه بلیت تفریحات و هماهنگی گشت جزیره، صبحانه بوفه و ... است.

آیا هتل ایران کیش اتاق لوکس دارد؟

هتل ایران کیش اتاق هایی در جهت دریای خلیج فارس و جزیره دارد، که هزینه اسکان در واحد های اقامتی جهت دریا از اتاق های رو به جزیره گرانتر می باشد. سوئیت های وی آی پی این هتل کیش، لوکس ترین اتاق های هتل می باشند.

هتل ذکر شده از مکان های مهم چقدر فاصله دارد؟

هتل قیمت مناسب ایران کیش 12 دقیقه تا بیمارستان جزیره مرجانی کیش و 14 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد.

ساعت ورود و خروج به هتل چگونه است؟

هتل ایران کیش در ساعت 14 عصر اتاق را به مهمان تحویل می دهد و در ساعت 12 ظهر اتاق را از آن پس می گیرد. البته با پرداخت هزینه نیم شارژ ورودی می توانید اتاق خود را سریع تر تحویل بگیرید.

این هتل کیش با چه هتلی قابل مقایسه است؟

هتل ایران کیش را می توان با هتل بین المللی کیش مقایسه کرد که هر 2 5 ستاره هستند. اما موقعیت مکانی هتل بین المللی کیش بهتر از ایران بوده و به دریا نزدیک تر است.

آیا این هتل قوانین خاصی دارد؟

هتل 5 ستاره ایران کیش طبق نظر صنف هتلداری عمل کرده و هیچ قانونی منحصر به خود ندارد. اگر مسافر به هر دلیلی سفر خود را کنسل کند، هتل این اجازه را دارد تا 1 شب اقامت را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند.

رزرو هتل ایران کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.

نظرات هتل ایران کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 5 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
5 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
3 شب تاریخ درج نظر : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

امکانات به اوت صورت فوق العاده ای نداشت. صبحانه و ناهار و شامش قابل قبول بود ولی ویو اتاقی که به ما داده بودن جالب نبود. کلا معمولی و راحته

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020