هتل پانوراما کیش

آدرس : بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

%1 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
06 - اردیبهشت تا 07 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل پانوراما کیش
اتاق دو تخته هتل پانوراما کیش
اتاق دو تخته هتل پانوراما کیش
لابی هتل پانوراما کیش
پذیرش هتل پانوراما کیش

درباره هتل

هتل پانوراما کیش یکی از برترین هتل های 5 ستاره این جزیره زیبا بوده که در فروردین ماه 1398 احداث شده است. این هتل ساختمانی 15 طبقه دارد که دارای 267 اتاق می باشد و طرفداران زیادی دارد. همچنین با ارائه بهترین امکانات، خدمات در جایگاه مناسبی به نسبت هتل های دیگر قرار گرفته است. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • اینترنت در اتاق
  • صندوق امانات
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • استخر
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • پارکینگ در هتل
  • سونا
  • استقبال و بدرقه
  • اینترنت در لابی
  • بیلیارد
  • دستگاه ATM
  • دید شهر
  • خدمات خشک شویی (لاندری)
  • گشت درون و برون شهری
  • اتاق چمدان
  • ماهواره
  • سالن بدنسازی
  • صبحانه

رزرو اتاق در هتل پانوراما کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته دبل پانوراما کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته دبل پانوراما کیش
2 نفر
1 شب
2,700,000
2,697,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته پانوراما کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته پانوراما کیش
3 نفر
1 شب
3,200,000
3,197,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 10 دقیقه با ماشین (6.9 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 11 دقیقه با ماشین (7.3 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 21 دقیقه با ماشین (13.8 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.4 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 52 دقیقه پیاده روی (3.8 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (3.2 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 12 دقیقه با ماشین (7.7 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 8 دقیقه با ماشین (5.2 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 8 دقیقه با ماشین (5.2 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 11 دقیقه با ماشین (7.6 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل پانوراما کیش یکی از برترین هتل های 5 ستاره این جزیره زیبا بوده که در فروردین ماه 1398 احداث شده است. این هتل ساختمانی 15 طبقه دارد که دارای 267 اتاق می باشد و طرفداران زیادی دارد. همچنین با ارائه بهترین امکانات، خدمات در جایگاه مناسبی به نسبت هتل های دیگر قرار گرفته است.

اتاق های هتل پانوراما کیش

اتاق های این هتل کیش از طراحی و شکل ظاهری منحصر به فردی تشکیل شده اند. اتاق های این هتل 5 ستاره بسیار شیک بوده و از ترکیب رنگبندی زیبایی در کاغذ دیواری، پرده ها، قالیچه ها، موکت های کف اتاق، رو تختی ها، رنگ مبلمان استفاده شده است. همچنین رنگ های به کار برده شده در اتاق ها باعث شده تا انرژی مثبتی به میهمانان انتقال یابد.

اتاق های هتل دیدنی پانوراما کیش تنوع زیادی دارند. این تنوع باعث شده تا گردشگران با هر تعداد نفراتی که هستند بتوانند در این هتل اقامت گزینند. تنوع اتاق ها در: اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته دابل لوکس پانوراما، اتاق سه تخته لوکس پانوراما، اتاق کنکت چهار تخته، اتاق کانکت چهار تخته لوکس می باشد.

تجهیزاتی مدرن در اتاق های هتل

تجهیزات اتاق های این هتل کیش شامل سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مبلمان، میز وصندلی، کمد، تخت، آباژور، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، اینترنت رایگان پر سرعت، آیینه دلاور، امکانات بهداشتی، مینی بار و دیگر امکانات رفاهی است.

در تمامی اتاق های فوق العاده این هتل پروتکل های بهداشتی و نظافت کامل رعایت شده و جای هیچ نگرانی در این موارد برای رزرو وجود ندارد. قیمت اتاق های هتل پانوراما در سایت کیشلندیار بسیار پایین بوده و این سایت دارای کارشناسان مجربی است که گردشگران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 021،43000020 تماس حاصل نمایند.

امکانات هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش امکانات ویژه ای داشته که رفاه، آسایش میهمانان را فراهم می کند. این هتل شرایطی را مهیا کرده است که هر فردی در هنگام اقامت مشکلی نداشته باشد و به راحتی بتواند از تمامی تجهیزات هتل استفاده کند. وجود این امکانات یکی از مزایا هتل محسوب شده و پر اهمیت ترین شرایط هتلی از دید گردشگران می باشد. 

امکانات هتل پانوراما کیش با توجه به نوساز بودن هتل، نو و مدرن هستند. این هتل با ارائه امکانات بی نظیر و منحصر به فرد می کوشد تا جوی راحت و به دور از استرس برای میهمانان خود رقم بزند. اینگونه میهمانان هتل احساس خوشایندی داشته و حتما در سفرهای بعدیشان به کیش هتل پانوراما را انتخاب می کنند.

امکانات هتل پانوراما از قبیل: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، استخر، سونا، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، صندوق امانات، دستگاه ای تی ام، لاندری، اتاق چمدان، وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل و ... می باشد. این هتل خدماتی نیز ارائه می دهد که شامل: میز گردشگری، نظافت روزانه، روم سرویس، استقبال و بدرقه، مینی بار در اتاق، صبحانه به صورت بوفه، پذیرش 24 ساعته، سرویس دهی 24 ساعته، آب رایگان و ... است.

رستوران هتل

رستوران هتل دارای دیزاین و چیدمان زیبایی می باشد و تمامی میز و صندلی ها با اوج خوش سلیقگی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. پخش موسیقی لایت جو این رستوران را لذت بخش تر کرده و مکانی دنجی را برای خلوت های زوجی، خانوادگی و دوستانه را به وجود آورده است.

رستوران هتل پرسنل کارکشته دارد تا بتوانند  وظایفشان را بدون هیچگونه اشتباهی به انجام برسانند. این کارکنان، آداب معاشرت با میهمانان را به خوبی فراگرفته اند. در این رستوران پروتکل های بهداشتی و نظافت به خوبی رعایت شده است تا سلامت میهمانان را تضمین نمایند.

رستوران هتل منحصر به فرد پانوراما در کیش ظروف شیکی را برای کشیدن غذا در نظر می گیرد تا مزه غذا را برای میهمانان دلچسب تر کند. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار داشته و دارای تهویه مطبوع می باشد. رستوران هتل پانوراما به خوبی از گردشگران پذیرائی و میزبانی می کند تا خدمات ارزنده و غذاهای عالی خود را به رخ آن ها بکشد.

رستوران هتل خاص پانوراما کیش با سرآشپز حرفه ای خود بهترین و خوش مزه ترین غذاها را طبخ می نماید. این سرآشپز با تازه ترین مواد اولیه غذایی با کیفیت ترین غذاها را ارائه می دهد. رستوران هتل پانوراما متنوع ترین غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را آماده کرده و به عالی ترین شکل ممکن سرو می نماید.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل بی نظیر پانوراما کیش با موسیقی های گوش نواز فضایی رمانتیک را ایجاد می کند. در این کافی شاپ انواع آبمیوه های طبیعی، کیک های تازه، بستنی های خوشمزه و نوشیدنی های گرم ارائه می شود. گردشگران می توانند ساعاتی از بعد از ظهر خود را در کنار همسفرانشان، صرف وقت گذرانی در این مکان کنند. 

موقیعت مکانی هتل پانوراما کیش

موقعیت مکانی این هتل کیش عالی بوده و در یکی از زیباترین نقاط جزیره مرجانی کیش قرار گرفته و قشنگی مناظر اطراف را بیانگر می باشد. هتل پانوراما با توجه به ظاهر جذابی که دارد و لوکیشنی که در آن قرار گرفته در جذب گردشگران موفق است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید بنا شده که برای میهمانان ایده آل است.

موقعیت مکانی این هتل کیش به گونه ای است که افراد به صورت پیاده بدون هیچ هزینه اضافی دسترسی کاملی به اسکله تفریحی، ساحل، مجتمع های تجاری، نقاط دیدنی، مرکز شهر و ... دارند. همچنین اسباب راحتی گردشگران و میهمانان هتل را مهیا نموده تا میزان رضایت مندی آن ها را به حد اکثریت برساند. 

آدرس دقیق هتل پانوراما

آدرس هتل 5 ستاره پانوراما کیش واقع در بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات بوده و ساختمان آن اینقدر با شکوه و بلند است که قابل دید گردشگران می باشد. لوکیشن این هتل سر راست و خیلی راحت قابل یافتن است. افرادی که هتل پانوراما را رزرو نموده اند نباید نگران پیداکردن آن باشند پس با آسودگی خاطر به رزرو آن در سایت کیشلندیار بپردازند.


 

آیا هتل پانوراما کیش هزینه ای گران دارد؟

هتل پانوراما کیش یک هتل 5 ستاره است که خدمات و امکاناتی مطلوب دارد، اما به نسبت دیگر هتل های 5 ستاره کیش، از قیمتی مناسب برخوردار می باشد

1 شب اقامت در هتل پانوراما کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل پانوراما کیش از شبی 1.000.000 تومان شروع و تا شبی 3.500.000 تومان خاتمه می یابد. طبق نظرات میهمانان اتاق های این هتل کیش بسیار تمیز هستند.

تفاوت هتل پانوراما کیش با دیگر هتل ها در چیست؟

تفاوت هتل پانوراما کیش با دیگر هتل های کیش در نمای ساختمانی آن است، زیرااین هتل طراحی همچون کشتی نیمه شکسته دارد که به نظر برخی گردشگران شبیه کشتی تایتانیک است.

هتل پانوراما کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل 5 ستاره پانوراما کیش در بلوار رودکی، رو به روی برج دیپلمات قرار گرفته است. و همین موقعیت مکانی سبب شده تا به بازارها و اماکن دیدنی جزیره کیش نزدیک باشد.

خدمات ارائه شده در هتل پانوراما کیش چیست؟

در هتل پانوراما کیش نظیر دیگر هتل های لوکس کیش خدماتی به صورت رایگان در دسترس میهمانان قرار می گیرد که شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، پارکینگ و ... می شود.

آیا اتاق های لوکس در هتل پانوراما کیش وجود دارد؟

اتاق های لوکس هتل پانوراما کیش شامل کانکت های 4 تخته و سوئیت رویال می شود که قیمتی بیش از 3 میلیون تومان دارند. متراژ بالای اتاق ها و خدمات دهی بیشتر از شاخصه های این اتاق ها می باشند.

هتل پانوراما کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل پانوراما کیش هم مانند دیگر همتایان خود دارای امکانات بسیار خوبی از جمله سالن بدنسازی، استخر، سونای خشک،اینترنت، پارکینگ،بیلیارد و خدمات خشکشویی می باشد.

دسترسی هتل پانوراما کیش به اماکن مهم چگونه است؟

از هتل زیبای پانوراما در جزیره کیش تا فرودگاه بین المللی کیش 13 دقیقه و تا بیمارستان کیش 10 دقیقه فاصله باخودرو وجود دارد.اسکله تفریحی کیش هم در فاصله ی بسیار کم از هتل قرار گرفته است.

هتل پانوراما کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

ساعت تحویل اتاق در هتل پانوراما کیش 14 عصر و تخلیه اتاق در ساعت 12 ظهر می باشد که این ساعات در تمامی هتل های جهان صدق می کند. برای ورود زودتر به اتاق باید گردشگران تور کیش هزینه نیم شارژ ورودی را پرداخت نمایند.

آیا می توان هتل پانوراما کیش را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

بله، هتل پانوراما کیش با هتل های بسیاری قابل مقایسه است که یکی از آن ها هتل ارم می باشد. هتل ارم کیش یک هتل 4 ستاره است که قدیمی بوده و امکانات مطلوب دارد. اما هتل آرامیس پلاس کیش یک هتل تازه ساز است که مجموعه آبی و خدمات خوبی را درون خود تعبیه کرده است.

آیا هتل پانوراما کیش قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

خیر هتل پانوراما کیش هم تابع قوانین و مقررات صنف هتلداری بوده و قانونی خاص ندارد. اما در زمان کنسلی مسافر، قوانین متفاوت است. اگر مسافر در هر صورتی سفر خود را تا 72 ساعت قبل ورود کنسل کند، هزینه 1 شب اقامت کسر و مابقی بازگردانده می شود که این امر اگر به 24 ساعت قبل از ورود برسد، تمامی هزینه سوخت می شود.

رزرو هتل پانوراما کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد

نظرات هتل پانوراما کیش

نظافت 4 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 4 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز قابلیت دسترسی

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
2 شب تاریخ درج نظر : ۱۹ مهر ۱۴۰۱
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

پرسنل مجرب و عالي - هتل پاكيزه هتلی لوکس و تمیز، رفتار مناسب کارکنان، صبحانه عالی تنها ایراد هتل از نظر من استقرار کادر عکاسی در لابی بود که با اصرار عکس های متعددی از شما در موقعیت تکراری میگیرند و با قیمت گذاف با کمترین ادیت میفروشند.

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020