هتل طلوع کیش

آدرس : فاز ۲ صدف ، خیابان اذربایجان ، خیابان غزالی

تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
06 - مرداد تا 07 - مرداد 1 اتاق و 2 بزرگسال
هتل طلوع کیش نما
هتل طلوع کیش نما
هتل طلوع کیش اتاق دو تخته
هتل طلوع کیش سوئیت
هتل طلوع کیش سوئیت

درباره هتل

هتل طلوع کیش، در واقع یک مجتمع مسکونی است که دارای چندین واحد اقامتی به صورت سوئیت می باشد. این مجتمع اقامتی در جزیره کیش اقتصادی ترین مکان، برای گردشگران تور کیش است. زیرا می توانند با قیمتی ارزان در جزیره کیش اقامت داشته باشند و از تفریحات بیشتری لذت ببرند. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • سرویس ایرانی
  • رستوران
  • پارکینگ در هتل
  • سرویس فرنگی
  • نمازخانه

رزرو اتاق در هتل طلوع کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
یکخوابه چهارتخته طلوع کیش
اقامت با صبحانه
یکخوابه چهارتخته طلوع کیش
4 نفر
1 شب
نیازمند استعلام
جزئیات قیمت

معرفی هتل

هتل طلوع کیش، در واقع یک مجتمع مسکونی است که دارای چندین واحد اقامتی به صورت سوئیت می باشد. این مجتمع اقامتی در جزیره کیش اقتصادی ترین مکان، برای گردشگران تور کیش است. زیرا می توانند با قیمتی ارزان در جزیره کیش اقامت داشته باشند و از تفریحات بیشتری لذت ببرند.

هتل طلوع کیش اتاق خاص دارد؟

متاسفانه مجتمع اقامتی طلوع کیش دارای اتاق خاصی نیست، اما همان تعداد اتاق هایی که در این اقامتگاه کیش قرار دارند، بسیار تمیز و با کیفیت هستند. در داخل سوئیت های این اقامتگاه اقتصادی، تلویزیون صفحه تخت، تخت های استاندارد، آباژور، کف سرامیک، آشپزخانه همراه با لوازم آشپزی، مایکروویو و ... وجود دارند.

از دیگر امکاناتی که در اتاق های هتل طلوع کیش قرار گرفته می توان به جارو برقی، کولر گازی، دستگاه چایساز، یخچال، مبل های راحتی و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است متراژ اتاق های این اقامتگاه کیش بین 60 تا 75 متر مربع می باشد که برخی از آن ها دارای اتاق خواب می باشد.

آیا هتل طلوع کیش امکانات خاصی دارد؟

خیر، مجتمع اقامتی طلوع در جزیره کیش هیچ امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ و ... را در اختیار گردشگران قرار نمی دهد. اگر به دنبال امکانات بیشتر هستید، پیشنهاد می کنیم هتل های 4 ستاره را انتخاب کنید. اما این اقامتگاه کیش دارای موقعیت مکانی بسیار عالی می باشد.

با اقامت در این هتل کیش یا بهتر بگوییم هتل آپارتمان کیش، سفری بسیار ارزان را تجربه خواهید کرد. موقعیت مکانی خوب، گردشگران را وسوسه می کند تا رزرو این اقامتگاه را انجام دهند. نزدیک بودن به اسکله تفریحی کیشو بازارهای جزیره کیش از مزیت های اقامت در این اقامتگاه می باشد.

آیا هتل طلوع کیش، به راستی هتل است؟

هتل طلوع کیش در واقع یم مجتمع اقامتی است که در نزدیدکی ساحل قرار گرفته و به بازارهای بسیاری نزدیک می باشد. همین امر باعث شده تا گردشگران تور کیش این هتل را انتخاب نمایند

هزینه اقامت در هتل طلوع کیش بالا است؟

خیر، هتل طلوع کیش بسیار ارزان بوده و هر فردی با هر درامدی می تواند در این واحد اقامتی کیش، سکنی گزیند.البته هتل شباویز کیش و هتل فارابی کیش گزینه های بهتری برای اقامت هستند.

آیا هتل طلوع کیش اتاق های تمیزی دارد؟

مجتمع اقامتی طلوع کیش از اتاق هایی تمیز برخوردار بوده و دارای امکانات بسیاری همچون یخچال، جاروبرقی، ماکروویوآشپزخانه و ... می باشد

رزرو هتل طلوع کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.

نظرات هتل طلوع کیش

نظافت 4 از 5
قابلیت دسترسی 4 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 5 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
3 شب تاریخ درج نظر : ۱۹ مهر ۱۴۰۱
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل با نظم و انضباطی بود،از قبل از سفر نظرات رو مطالعه کرده بودم،ولی امکاناتش در حد بالاتر از یه هتل سه ستاره بود،اتاق تمیز و ملافه ها و حوله ها و سرویس واقعا تمیز بود،سشوار و وسایل بهداشتی به اندازه کافی بود،مشکل انتقال صدا از بیرون هم با توجه به ساختارش طبیعی بود ولی اینطور نبود که شب اروم نباشه،از ساعت نه شب به بعد واقعا سکوت تو کل هتل حاکم بود،خدمه هم بسیار سریع کاراشونو انجام میدادن،ضمنا صبحانه هتل در حد معقولی بود و متنوع بود،اگه مجددا بیام کیش حتما همین هتل رو انتخاب میکنم و به بقیه هم پیشنهاد میکنم با یه شب اقامت هیچی رو از دست نمیدین صد البته خاطره خوبی براتون میمونه،راستی پارکینگ هتل چسبیده به هتل بود و همیشه باز و فضای کافی هم داشت.

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020