هتل ریان قائم کیش

آدرس : بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون

%1 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
04 - اردیبهشت تا 05 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل رُیان قائم کیش
اتاق دو تخته هتل رُیان قائم کیش
اتاق دو تخته هتل رُیان قائم کیش
اتاق هتل رُیان قائم کیش
لابی هتل رُیان قائم کیش

درباره هتل

هتل رُیان قائم کیش به عنوان بهترین هتل سه ستاره در جزیره کیش آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد. این هتل اگرچه از هتل های با تجربه در جزیره کیش محسوب می شود که در سال 1376 فعالیت خود را آغاز نمود، اما با این حال در سال 1397 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت.  ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • اینترنت در لابی
  • مناسب معلولین
  • اینترنت در اتاق
  • سرویس فرنگی
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • تلویزیون معمولی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • نمازخانه
  • اتاق چمدان
  • صبحانه
  • هتل متوسط ( قیمت )
  • صبحانه رایگان

رزرو اتاق در هتل ریان قائم کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دبل / توئين لوکس ریان قائم کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دبل / توئين لوکس ریان قائم کیش
2 نفر
1 شب
550,000
547,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته لوکس ریان قائم کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته لوکس ریان قائم کیش
3 نفر
1 شب
750,000
747,000 تومان
جزئیات قیمت
چهارتخته لوکس ریان قائم کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
چهارتخته لوکس ریان قائم کیش
4 نفر
1 شب
1,000,000
997,000 تومان
جزئیات قیمت
دو تخته استاندارد جهت دريا ریان قائم کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته استاندارد جهت دريا ریان قائم کیش
2 نفر
1 شب
547,000
جزئیات قیمت
دو تخته استاندارد ریان قائم کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته استاندارد ریان قائم کیش
2 نفر
1 شب
597,000
جزئیات قیمت
سه تخته استاندارد جهت دريا ریان قائم کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته استاندارد جهت دريا ریان قائم کیش
3 نفر
1 شب
697,000
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 9 دقیقه با ماشین (6.2 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 10 دقیقه با ماشین (6.5 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 20 دقیقه با ماشین (13.0 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (1.9 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 39 دقیقه پیاده روی (3.3 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (2.7 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 11 دقیقه با ماشین (7.0 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 9 دقیقه با ماشین (5.6 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 9 دقیقه با ماشین (5.5 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 10 دقیقه با ماشین (6.9 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل رُیان قائم کیش به عنوان بهترین هتل سه ستاره در جزیره کیش آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد. این هتل اگرچه از هتل های با تجربه در جزیره کیش محسوب می شود که در سال 1376 فعالیت خود را آغاز نمود، اما با این حال در سال 1397 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. 

اتاق های هتل رویان قائم کیش

هتل رُیان قائم کیش در تمامی بخش های خود سعی دارد تا بهترین شرایط را در اختیار مهمانان قرار دهد. از این رو تمامی اتاق ها در این هتل با امکانات مجهز رفاه و آسایش مهمانان مقیم را تضمین می کنند. دیزاین شیک و راحت نیز می تواند استراحتی دلنشین را برای شما گردشگران عزیز رقم زند.

هتل رُیان قائم کیش حدود 100 باب اتاق و واحد اقامتی را در 6 طبقه ساختمانی جای داده که این تعداد اتاق به خوبی نشانگر تنوع بالا در آن ها می باشد. شما می توانید با هر سلیقه و تعداد نفرات اقدام به رزرو هتل مد نظر خود نمایید. از جمله امکانات در اتاق های هتل رُیان قائم می توان به سیستم تهویه مطبوع، مبلمام راحتی، چای ساز، حمام مجهز، سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت و ... اشاره نمود.

امکانات هتل رُیان قائم کیش

در هتل رویان قائم کیش، امکانات ویژه ای وجود ندارد، اما با این حال تمامی امکانات اصلی و رفاهی به بهترین شکل ممکن به مهمانان گرامی ارائه می شود که جای هیچگونه انتقاد و یا نارضایتی باقی نخواهد گذاشت. اکثر گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته اند، رضایت کامل از انتخاب خود را کسب کردند. پینشهاد می کنم سری به قسمت نظرات بزنید.

از جمله امکانات در هتل رویان قائم کیش می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، آتلیه، وسایل بدنسازی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، لاندری، گشت نیم روزی، پارکینگ، مینی بار با هزینه و .... اشاره نمود. این هتل درست مقابل بازار زیتون و در بلوار ساحل قرار دارد که این موقعیت مکانی از ویژگی های آن به حساب می آید.

رستوران

هتل رویان قائم کیش دارای یک رستوران با ظرفیت بالا در فضای خود است که به طور تقریبی تمامی مهمانان این هتل را پاسخگو می باشد. کیفیت غذایی بالا در رستوران هتل سبب شده نیاز به خارج شدن از هتل به منشور صرف غذا را پیدا نکنید. رستوران فیگارو در هتل رویان قائم کیش با فضایی شیک و مدرن در طبقه همکف این هتل قرار گرفته و پذیرای ظرفیتی بالغ بر 200 نفر می باشد. در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با طعمی عالی و کیفیت بالا قابل سفارش برای مشتریان محترم خواهد بود.

آیا هتل رویان قائم کیش برای اقامت مناسب است؟

هتل رویان قائم کیش یک هتل 3 ستاره تاپ است که بسیار موقعیت مکانی عالی داشته و خدمات و امکاناتی بالا را ارائه می دهد. گردشگران تور قیمت مناسب کیش بدانند که بهترین انتخاب برای اقامت در جزیره کیش، این هتل می باشد.

1 شب اقامت در هتل رویان قائم کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل رویان قائم کیش با هزینه های متفاوتی قابل رزرو می باشد که دلیل آن هم تنوع اتاقی بالای این هتل کیش است. هزینه هر شب اقامت در اتاق های این هتل شبی 700 هزار تومان تا شبی 1.600 هزار تومان می باشد.

آیا ویژگی خاصی در هتل وجود دارد؟

هتل رویان قائم کیش ویژگی های بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به امکانات بالا و قیمتی منصفانه، دسترسی آسان به دریا و اسکله تفریحی، نزدیکی به بازار زیتون و ... اشاره کرد.

هتل رویان قائم کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل زیبای رویان قائم کیش در بلوار ساحل قرار گرفته و دقیقاً بازار زیتون در مقابل آن قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل کیش سبب شده تا گردشگران بسیاری ترجیح دهند این هتل را برای اقامت بر گزینند.

خدمات ارائه شده در این هتل کیش چیست؟

هتل رویان قائم در کیش خدمات بسیاری همچون رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه رایگان، پارکینگ، خدمات روم سرویس، اینترنت رایگان، خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس و ... را ارائه می دهد.

آیا هتل اتاق لوکس دارد؟

هتل رُیان قائم کیش هم از نظر تنوع اتاقی بالا بوده و هم از نظر اتاق های لوکس تنوع دارد. اتاق 2 تخته لوکس، 3 تخته لوکس و 4 تخته لوکس از جمله اتاق های خاص این هتل کیش هستند که می توانید با قیمت هایی متفاوت آن ها را رزرو کنید.

امکانات  این هتل کیش را نام ببرید؟

هتل 3 ستاره رویان قائم در جزیره کیش از امکانات رفاهی بالایی نسبت به لول هتل برخوردار می باشد. این امکانات شامل رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، مینی بار، تالار و سالن همایش، آسانسور و ... می شود.

فاصله ی هتل از مکان های مهم چقدر است؟

هتل قیمت مناسب رویان قائم کیش فاصله بسیار کمی تا بیمارستان کیش دارد و فاصله هتل ذکر شده تا فرودگاه بیش از 10 دقیقه می باشد. اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید هم با چند دقیقه پیاده روی در دسترس میهمانان خواهد بود.

ساعت ورود و خروج به هتل چگونه است؟

ساعت ورود و خروج به هتل ذکر شده در تمامی هتل های کیش و ایران صدق می کند. اتاق در ساعت 2 عصر تحویل میهمان داده می شود و در زمان 12 ظهر، میهمان باید اتاق را تخلیه کند. البته با پرداخت هزینه نیم شارژ ورودی می توانید زودتر اتاق خود را تحویل یا بیشتر در اتاق خود بمانید.

این هتل کیش با چه هتلی قابل مقایسه است؟

هتل سه ستاره رویان قائم کیش را نمی توان با هتل هایی همچون هتل گامبرون کیش یا هتل تماشا کیش مقایسه کرد، چون کیفیتی بسیار بالا داشته و خدماتی بیشتر را ارائه می دهد. به جرات می توان گفت این هتل کیش قابل مقایسه با هتل پارمیس 4 ستاره می باشد.

آیا هتل قوانین خاصی دارد؟

هتل رُیان قائم کیش همانند دیگر همتایان خود طبق ضوابط و مقررات صنف هتلداری عمل کرده و هیچ قانونی منحصر به خود ندارد. ولی درصورت کنسلی سفر توسط مسافر تا 72 ساعت قبل ورود، هتل این اجازه را دارد تا هزینه 1 شب اقامت را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و ما بقی را بازگرداند

رزرو هتل رویان قائم کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.

نظرات هتل ریان قائم کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 4 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
7 شب تاریخ درج نظر : ۱۹ مهر ۱۴۰۱
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با توجه به 5 روز اقامت در هتل ، برخورد پرسنل هتل بسیار مناسب و شایسته بوده و تمیزی اتاق ها نیز مناسب بود . موقعیت هتل نسبت به نزدیکی به بازارها و دریا بسیار عالی می باشد. در کل برای دفعات بعد هم من همین هتل را انتخاب می کنم.

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020