هتل پارس نیک کیش

آدرس : میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو

%1 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
04 - اردیبهشت تا 05 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل پارس نیک کیش
اتاق دو تخته هتل پارس نیک کیش
اتاق سه تخته هتل پارس نیک کیش
اتاق چهار تخته هتل پارس نیک کیش
اتاق هتل پارس نیک کیش

درباره هتل

هتل پارس نیک کیش یک هتل سه ستاره در جزیره کیش است که در لیست هتل های قیمت مناسب این جزیره قرار می گیرد. سالانه گردشگران بسیاری برای اقامت به این هتل مراجعه می کنند و تمامی نیز از کیفیت هتل راضی می باشند. این هتل در سال 1370  احداث گردید و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت.  ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • اینترنت در اتاق
  • سرویس فرنگی
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر
  • اینترنت در لابی
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • تلویزیون معمولی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • نمازخانه
  • فضای سبز
  • اتاق چمدان
  • هتل متوسط ( قیمت )
  • صبحانه رایگان
  • صبحانه

رزرو اتاق در هتل پارس نیک کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
چهار تخته پارس نیک کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
چهار تخته پارس نیک کیش
4 نفر
1 شب
2,500,000
2,497,000 تومان
جزئیات قیمت
دو تخته پارس نیک کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته پارس نیک کیش
2 نفر
1 شب
397,000
جزئیات قیمت
سه تخته پارس نیک کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته پارس نیک کیش
3 نفر
1 شب
447,000
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 9 دقیقه با ماشین (6.4 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 10 دقیقه با ماشین (6.8 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 20 دقیقه با ماشین (13.3 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.2 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 52 دقیقه پیاده روی (3.6 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (2.9 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 11 دقیقه با ماشین (7.2 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 9 دقیقه با ماشین (5.8 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 9 دقیقه با ماشین (5.8 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 11 دقیقه با ماشین (7.1 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل پارس نیک کیش یک هتل سه ستاره در جزیره کیش است که در لیست هتل های قیمت مناسب این جزیره قرار می گیرد. سالانه گردشگران بسیاری برای اقامت به این هتل مراجعه می کنند و تمامی نیز از کیفیت هتل راضی می باشند. این هتل در سال 1370  احداث گردید و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. 

اتاق های هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش دارای اتاق هایی با دیزاین شیک می باشد که می توانند ضیافت یک اقامت راحت را برای شما عزیزان فراهم کنند. اتاق های این هتل با امکانات رفاهی تجهیز شده اند و جای هیچگونه نگرانی و یا کمبودی را برای گردشگران باقی نخواهند گذاشت.

نور پردازی عالی در اتاق های هتل پارس نیک کیش به همراه طراحی خاص شبیه به سنگ کاری و چوب زیبایی را به فضای این اتاق ها بخشیده است. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام مجهز، مبلمان راحتی، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و .... از جمله امکانات در اتاق های این هتل مسحوب می شوند.

امکانات هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش با دارا بودن پذیرش 24 ساعته به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود. پارکینگ با ظرفیت 12 خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانانی قرار می گیرد که با خودروی شخصی به این هتل مراجعه کرده اند. 

وجود کتابخانه در هتل پارس نیک کیش از امکانات ویژه ای هتل به شمار می رود که قطعا برای علاقه مندان ساعاتی دلنشین را به ارمغان می آورد. این هتل همچنین از آن دسته هتل های سه ستاره است که امکانات ویژه ای مانند جکوزی، اتاق بازی، فضای سبز و ... را به مهمانان خود ارائه می دهد.

رستوران

مهمانان هتل پارس نیک کیش می توانند در وعده های ناهار و شام به رستوران در این هتل مراجعه نمایند. رستوران این هتل با ظرفیتی بالغ بر 100 نفر در طبقه همکف قرار گرفته که دسترسی را برای تمامی مهمانان آسان می کند. در رستوران هتل پارس نیک کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت مطلوب سرو می شوند. چیدمان میز و صندلی ها به همراه پرنسل خوش برخورد این رستوران نیز مکانی مناسب را برای صرف غذا در کنار خانواده و عزیزان برای شما عزیزان فراهم خواهند کرد. 

آیا هتل پارس نیک کیش برای اقامت مناسب است؟

هتل پارس نیک کیش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در جزیره کیش است که امکاناتی مطلوب به نسبت دیگر هتل های کیش در لول خود دارد.

1 شب اقامت در هتل پارس نیک کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل پارس نیک کیش از نظر اقامت بسیار ارزان بوده و گردشگران نباید هیچ دغدغه ای از این بابت داشته باشند. زیرا این هتل، در لیست هتل های ارزان کیش قرار دارد و گردشگران با هزینه ای بالغ بر 500 هزار تومان می توانند در این هتل اقامت گزینند.

آیا ویژگی خاصی در هتل وجود دارد؟

این هتل کیش دارای یک ویژگی خاص می باشد که در میان هتل های 3 ستاره نادر است. این هتل کیش دارای جکوزی می باشد که بای ریلکسیشن فوق العاده است.

هتل ذکر شده چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل مذکور در میدان امیرکبیر، بلوار دریا حد فاصل هتل آنا کیش و هتل فلامینگو قرار گرفته است. فاصله ی کم تا اسکله تفریحی کیش، بازارها و مراکز خرید و ... هم از دیگر ویژگی های این موقعیت مکانی می باشند.

خدمات ارائه شده در هتل چیست؟

این هتل کیش خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد که سبب جذب گردشگران تور کیش شده است. صبحانه رایگان، پارکینگ، خدمات لاندری، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و ... تنها بخش کوچکی از این خدمات هستند.

آیا هتل اتاق لوکس دارد؟

متاسفانه در هتل پارس نیک کیش هیچ اتاق لوکسی وجود ندارد و میهمانان می توانند اتاق های 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته را رزرو کنند. البته هتل های 5 ستاره کیش از نظر تنوع اتاق نیز بهترین انتخاب هستند.

امکانات هتل را نام ببرید؟

هتل 3 ستاره پارس نیک در جزیره کیش از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است. جکوزی سبب شده تا این هتل کیش متمایز از دیگر همتایان خود باشد. از دیگر امکاناتی که در این هتل کیش وجود دارد می توان به آسانسور، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و ... اشاره کرد.

فاصله ی هتل از مکان های مهم چقدر است؟

هتل قیمت مناسب پارس نیک کیش 11 دقیقه تا بیمارستان جزیره کیش و 14 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد. دسترسی به ساحل و اسکله تفریحی از جمله ویژگی های این هتل کیش می باشد.

ساعت ورود و خروج به هتل چگونه است؟

هتل پارس نیک کیش نیز مانند دیگر همتایان خود در ساعت 2 عصر اتاق را به میهمان تحویل داده و در ساعت 12 ظهر آن را پس می گیرد. میهمانان می توانند برای دریافت زودتر اتاق یا بیشتر ماندن، هزینه نیم شارژ ورودی پرداخت کنند.

این هتل با چه هتلی قابل مقایسه است؟

هتل سه ستاره پارس نیک را نمی توان با هتل گراند کیش مقایسه کرد، چون امکانات کامل تری نسبت به هتل گراند کیش دارد. برای اقامتی لوکس تر پیشنهاد می شود هتل های 5 ستاره کیش را مورد بررسی قرار دهید.

آیا هتل قوانین خاصی دارد؟

هتل از قانون خاصی پیروری نمی کند و تنها موظف به عمل کردن قوانین و ضوابط صنف هتلداری است. اما در صورت کنسلی سفر، هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت را به عنوان جریمه از مسافر دریافت کند.

رزرو هتل پارس نیک کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.

نظرات هتل پارس نیک کیش

نظافت 3 از 5
قابلیت دسترسی 3 از 5
ارزش خرید 3 از 5
آرامش محیط 3 از 5
کیفیت غذا 3 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
4 شب تاریخ درج نظر : ۱۹ مهر ۱۴۰۱
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

تنها مزیت نسبی: تمیز بودن امکانات بسیار ابتدایی از جمله دمپایی، جا رختی، جا حوله ای حمام موجود نبود صبحانه بسیار بی کیفیت و بدون تنوع بود رفتار کارکنان نسبتا خوب بود در کل مسافرخانه بود نه هتل ۳ ستاره

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020