هتل فانوس کیش

آدرس : میرمهنا، خیابان لور

%94 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
06 - مرداد تا 07 - مرداد 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل فانوس کیش
اتاق هتل فانوس کیش
بوفه هتل فانوس کیش
رستوران هتل فانوس کیش
لابی هتل فانوس کیش

درباره هتل

هتل فانوس کیش یکی از هتل های 3 ستاره در جزیره است که در سال ۱۳۷۶ افتتاح شده است. هدف از ساخت این مجموعه ایجاد یک فضای خانوادگی و آرامش بخش همراه با قیمت مناسب برای گردشگران تور کیش بوده است. این هتل کیش به دلیل فضای سبزی که دارد مورد محبوبیت قرار گرفته است. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر
  • اینترنت در لابی
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • نمازخانه
  • مجموعه ورزشی
  • سشوار
  • کتری برقی
  • مینی بار
  • تلویزیون معمولی
  • صبحانه رایگان
  • هتل ارزان
  • صبحانه

رزرو اتاق در هتل فانوس کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
یک تخته فانوس کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 94 %
یک تخته فانوس کیش
1 نفر
1 شب
7,000,000
467,000 تومان
جزئیات قیمت
دو تخته فانوس کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 92 %
دو تخته فانوس کیش
2 نفر
1 شب
9,000,000
725,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته فانوس کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 92 %
سه تخته فانوس کیش
3 نفر
1 شب
13,000,000
1,097,000 تومان
جزئیات قیمت

معرفی هتل

هتل فانوس کیش یکی از هتل های 3 ستاره در جزیره است که در سال ۱۳۷۶ افتتاح شده است. هدف از ساخت این مجموعه ایجاد یک فضای خانوادگی و آرامش بخش همراه با قیمت مناسب برای گردشگران تور کیش بوده است. این هتل کیش به دلیل فضای سبزی که دارد مورد محبوبیت قرار گرفته است.

محوطه و امکانات هتل 3 ستاره فانوس کیش

هتل جذاب فانوس کیش دارای محوطه ای سبز می باشد که با میز و صندلی هایی برای اوقات فراغت میمانان در نظر گرفته شده است. مهیا بودن امکانات ورزشی برای میهمانان در محوطه هتل از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود. از دیگر شاخصه های این هتل نزدیکی به بازار ماهی فروش ها می باشد.

هتل ارزان فانوس کیش داری سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سشوار، خدمات خشک شویی، نمازخانه، مینی بار با هزینه، خدمات روم سرویس (صرف صبحانه، چای و قهوه در اتاق)، خدمات ترانسفر با پرداخت هزینه و ... می باشد که از دیگر امکانات هتل محسوب می شوند.

اتاق های تمیز  و رستوران هتل فانوس کیش

هتل دیدنی فانوس کیش دارای تعدادی اتاق تمیز است که با معقول ترین امکانات رفاهی مهیا شده تا میهمانان بتوانند آرامشی وصف ناپذیر داشته باشند. تخت های استاندارد، حمام، فرش، سیستم سرمایشی و ... از جمله امکاناتی هستند که در این هتل ارائه می شوند. البته با توجه به قیمت ارزان آن چشم پوشی از بعضی نواقص جایز می باشد.

هتل فانوس کیش با این که 3 ستاره است دارای رستورانی تمیز است که از 100 نفر میهمان پذیرایی می کند. منوی رستوران هتل 3 ستاره فاوس در کیش معمولی بوده و غذاایی متنوع را ارائه نمی دهد. البته این امر نشان دهنده بی کیفیت بودن غذاهای هتل نیست، بلکه بر عکس همان غذاهای معول از کیفیتی بالا برخوردار می باشند.

موقعیت مکانی هتل فانوس کیش به گونه ای است که شما به شهر 1000 ساله حریره و شهر 2500 ساله زیر زمینی کاریز کیش فاصله ای 25 دقیقه ای به صورت پیاده و 5 دقیقه با خودرو دارد. یک جاده زیبا همراه نخل در کنار هتل می تواند خاطرات زیبایی را برای شما و همسفرانتان ایجاد کند. لازم به ذکر است چای و قلیان، تخته نرد و ... نیز در هتل ارائه می گردد.

هتل فانوس کیش برای اقامت مناسب است؟

هتل فانوس کیش یک هتل 3 ستاره است که در بلوار میر مهنا قرار گرفته و فاصله ی کمی تا ساحل دارد. قیمت مناسب و نزدیک بودن به ساحل مرجانی کیش سبب شده تا ااین ویژگی هتل، به چشم گردشگران تور کیش بیاید و آن را رزرو کنند.

1 شب اقامت در هتل فانوس کیش، هزینه ی بالایی دارد؟

اقامت در هتل فانتوس کیش بسیار مناسب بوده که این هزینه از شبی 300 هزار تومان شروع و تا شبی 550 هزار تومان خاتمه می یابد. با این تفاسیر درخواهید یافت این هتل کیش بسیار قیمت مناسبی دارد.

آیا ویژگی خاصی در هتل فانوس کیش وجود دارد؟

خیر، هتل 3 ستاره فانوس کیش هیچ ویژگی خاصی نداشته و نمی توان آن را با دیگر هتل های کیش مانند هتل ترنج کیش مقایسه کرد. اما یک هتل در کیش وجود دارد که رقیب هتل فانوس می باشد و نام آن هتل آبادگران کیش است.

هتل فانوس کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل زیبای فانوس کیش در بلوار میر مهنا قرار گرفته که همین امر سبب نزدیکی به اسکله میر مهنا کیش، رستوران میر مهنا کیش و بازار عرب های کیش شده است.

خدمات ارائه شده در هتل فانوس کیش چیست؟

هتل فانوس در کیش خدماتی همچون صبحانه رایگان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات روم سرویس، اینترنت رایگان و ... را ارائه می دهد. برای دریافت خدماتی بیشتر توصیه می کنیم هتل های 4 ستاره کیش را رزرو کنید.

آیا هتل فانوس کیش اتاق لوکس دارد؟

خیر هتل فانوس کیش هیچ اتاق لوکسی ندارد و این مسئله در میان هتل های 3 ستاره کم پیدا می شود. اما گران ترین اتاق در این هتل ارزان قیمت کیش، اتاق 3 تخته می باشد.

امکانات هتل فانوس کیس را نام ببرید؟

هتل فانوس کیش امکاناتی همچون آسانسور، رستوران و کافی شاپ، خدمات لاندری، پارکینگ، خدمات برای معلولین، اتاق چمدان، نمازخانه، مجموعه ورزشی، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... را دارا می باشد.

هتل فانوس کیش از مکان های مهم چه مقدار فاصله دارد؟

هتل قیمت مناسب فانوس کیش تا بیمارستان جزیره کیش 12 دقیقه و تا فرودگاه کیش 14 دقیقه با خودرو فاصله دارد، بازارهای در دسترس این هتل کیش، بازار عرب های کیش است.

ساعت ورود و خروج به هتل فانوس کیش چگونه است؟

ساعت ورود 14 عصر و ساعت خروج ساعت 12 ظهر می باشد که این ساعت چک این و چک اوت در تمامی هتل های ایران و جهان صدق می کند.

هتل فانوس کیش قابل مقایسه با دیگر هتل های کیش است؟

هتل فانوس کیش با هتل های 4 ستاره قابل مقایسه نیست، از این رو توصیه می کنیم با مقایسه هتل هلیا کیش و هتل فانوس، رزروی آسان و دقیق را انجام دهید.

آیا هتل فانوس کیش قوانین خاصی دارد؟

هتل فانوس در کیش قوانین خاصی ندارد و زیر نظر صنف هتلداران فعالیت می کند. اما در هر صورت 72 ساعت قبل ورود توسط میهمان کنسلی سفر انجام شود، هتل این حق را دارد که هزینه 1 شب اقامت را از هزینه پرداختی میهمان کسر و مابقی هزینه را پرداخت نماید.

رزرو هتل فانوس کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.

نظرات هتل فانوس کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 3 از 5
آرامش محیط 3 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
2 شب تاریخ درج نظر : ۲۴ مهر ۱۴۰۱
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020