قوانین و مقررات

قوانین کنسلی رزرو :

گردشگران و مسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و هزینه مشخص شده مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

قوانید کنسلی از طرف مرکز :

1_ رزرو یک شبه یک رزرو غیر قابل انجام می باشد و اکثر هتل ها حتی در صورت پرداخت وجه این نوع رزرو را رد خواهند کرد. پس از پرداخت هزینه در صورت تایید نشدن رزرو از طرف هتل مربوطه، تمامی هزینه به مسافر عودت داده می شود.

2_ ممکن است گاهی ظرفیت اعلام شده از هتل مذکور به سایت صحیح نباشد و اتاق فروخته شده در اختیار مهمان قرار نگیرد. در چنین شرایطی وب سایت وظیفه دارد تا هتلی مشابه را به مهمان پیشنهاد دهد و یا مبلغ پرداختی را به طور کامل بازگرداند.

3_ بعد از هر رزرو توسط کاربر، وب سایت می تواند به دلایل مختلف اعم از مشکلات سایتی و یا پرواز های کشور، رزرو را به صورت یک طرفه کنسل نموده و تمامی وجه پرداختی را به مسافر باز گرداند.

4_ حتما به این نکته توجه داشته باشید که در ایام پیک و یا دیگر ایام سال ممکن است به دلیل شلوغی، اتاق های هتل مذکور سریعا اشغال شود، بنابراین مسافر محترم، پس از تایید رزرو در اسرع وقت هزینه لازمه را پرداخت نمایید تا رزرو نهایی گردد. در صورت تاخیر در پرداختی و پر شدن اتاق، مرکز رزرو در حد امکان هتلی مشابه را جایگزین می کند و در غیر این صورت مبلغ را به طور کامل به حساب مسافر عودت خواهد داد.

تمامی موارد ذکر شده علاوه بر دیگر موارد نادر مانند مشکلات فنی، خرابی در هتل و اتاق رزرو شده، مسائل امنیتی در شهر و هتل، اشتباهاتی از سمت هتل و یا کارکنان مرکز رزرو و ... باعث می شود رزرو مسافر توسط مرکز کنسل گردد. در چنین شرایطی مرکز می تواند تا حد امکان هتلی مشابه را جایگزین کرده و یا مبلغ پرداختی را به مسافر باز گرداند.

قوانین کنسلی از طرف مسافر :

1_ اگر پس از رزرو خود به دلایل مختلف منصرف از سفر شدید و یا امکان سفر را نداشتید، حتما در اسرع وقت نسلی رزرو خود را به پشتیبانی سایت رزرو اطلاع دهید.

2_ درصورتی که مهمان مدارک لازم اعم از مدرک هویت و زوجیت ( اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی را مورد پذیرش قرار می دهند) را به همراه نداشته باشد و به هتل مراجعه نماید، مرکز رزرو مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت. در چنین شرایطی نیز هتل عدم پذیرش را انجام می دهد و پس از یک شب کنسلی مابقی مبلغ به مسافر بازگردانده خواهد شد.

3_رزرو های مربوط به هتل های کیش که اغلب گارانتی از سمت مرکز می باشند و یا به صورت تور ایجاد شده اند و یا هتل هایی که در غالب تور ارائه می شوند به هیچ عنوان امکان کنسلی را نخواهند داشت.

4_ توجه داشته باشید که رزرو های نوروزی و یا رزرو های ایام پیک و تعطیلی مانند تابستان، اعیاد، شهادت ائمه اطهار و ..... به هیچ عنوان کنسلی را شامل نمی شوند. در این صورت اگر امکان سفر برای مسافر وجود نداشته باشد هیچگونه مبلغی به آن بازگردانده نخواهد شد.

5_ لازم به ذکر است به دلیل اینکه هیچ قانون واحدی جهت مبلغ و میزان کنسلی هتل ها وجود ندارد و بین شهر ها و هتل ها در ایام مختلف از سال متغیر خواهد بود، تعیین مبلغ کنسلی از سمت هتل می باشد و مرکز رزرواسیون نقشی در تعیین هزینه پرداختی به مسافر و یا جریمه میزان کنسلی ندارد.

6_ مسافر در صورت کنسلی می بایستی به مدت 10 الی 15 روز برای برگشت هزینه خود شکیبایی کند. این مدت زمان صرف دریافت صورت حساب از هتل و انجام مراحل اداری خواهد شد.

ایجاد اختلال :

افرادی وجود دارند که ممکن است به هر صورتی بخواهند در شبکه با روش های مختلف مانند ایجاد رزرو موقت پی در پی و یا تماس های تلفنی و عواملی از این قبیل مزاحمت ایجاد کنند. در صورت مشاهده چنین اختلال هایی با هماهنگی قبلی از سمت سازمان محترم میراث فرهنگی و گردشگری و قویه قضاییه بخش جرائم اینترنتی، با فرد متخلف برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

اطلاعات و مشخصات هتل ها :

تمامی اطلاعات و مشخصاتی که در مورد هتل های مذکور در سایت ایجاد شده اند از قبیل قیمت اتاق ها، محسابه عوارض و حق سرویس، صبحانه برای هر اتاق، استخر و سونا در هتل، ترانسفر و ..... از سمت هتل می باشند و مرکز هیچگونه مسئولیتی در این قبال ندارد. زیرا تمامی این اطلاعات عینا از هتل دریافت شده است و سپس بر روی سایت قرار گرفته اند.

در صورتی که برای کاربر کوچک ترین تردیدی در خصوص اطلاعات سایت ایجاد شود، باید پیش از تصمیم نهایی درباره رزرو با شماره تلفن هتل تماس حاصل فرماید و پاسخ تمامی سوالات ایجاد شده را مستقیما از هتل دریافت کند. البته شبکه اجازه دسترسی به تلفن هتل را به هیچ کاربری نمی دهد؛ در این صورت برای تماس می بایستی از مبادی ایجاد شده مانند 118 شماره هتل مورد نظر را یافت نمایید.

ورود به شهر و اقامت در هتل :

این مرکز هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی که هنگام ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد، از قبیل استقبال و بدرقه، کیفیت اتاق، کیفیت غذا، خدمات هتل و..... را نمی پذیرد. پشتیبانی مرکز پس از اتمام سفر توسط مسافر طی نظر سنجی های تعیین شده تمامی این موارد را از مسافرین اخذ نموده و در صورت وجود مشکلات آن ها به اتحادیه هتل داران اعلام خواهد نمود. البته اگر در امکانات و خدمات هتل کثریت وجود داشته باشد، مرکز آن را از اطلاعات سایت نیز حذف می کند.

021-43000020